Iščemo natančno, zanesljivo in samoiniciativno osebo za delo finančni službi, ki bo postala del simpatične ekipe CEP.
FINANČNO-ADMINISTRATIVNI REFERENT I (m/ž)
Trajanje zaposlitve: določen čas 1 leta s poskusno dobo 6 mesecev in z možnostjo podaljšanja
Lokacija dela: Center za evropsko prihodnost (CEP), Grajska cesta 1, Loka pri Mengšu
Obseg dela: polni delovni čas
OPIS DELOVNEGA MESTA:
Izbrana oseba bo izvajala naslednje naloge:
- administrativna podpora splošni finančni službi in projektni pisarni,
- urejanje dokumentacije in vodenje podatkovnih baz,
- sodelovanje pri pripravi in urejanju finančnih poročil za domače in tuje financerje,
- pomoč pri spremljanju in realizaciji finančnih načrtov za nepridobitno in pridobitno dejavnost,
- preverjanje skladnosti dokumentov (računov, pogodb, naročilnic ipd.),
- obdelava podatkov za mesečne likvidnostne načrte in druge analize,
- pomoč pri pripravi finančnih dokumentov v okviru mednarodnih in domačih projektov,
- sodelovanje z drugimi oddelki pri izvajanju finančnih aktivnosti.
ZAHTEVANE KVALIFIKACIJE:
- dokončana višješolska ali visoka strokovna izobrazba ekonomske ali komercialne smeri,
- vsaj 8 mesecev delovnih izkušenj na področju financ,
- prednost bodo imeli kandidati z izkušnjami s področja financ, računovodstva ter projektnega poročanja,
- dobro poznavanje dela z orodji MS Excel in drugih programskih orodij za urejanje podatkov,
- aktivno znanje angleškega jezika (znanje dodatnega tujega jezika je prednost),
- odgovoren, natančen in organiziran pristop k delu,
- samostojnost, zanesljivost in sposobnost dela v timu.
NUDIMO:
- pridobivanje praktičnih izkušenj v dinamičnem mednarodnem okolju,
- sodelovanje pri upravljanju finančnega dela mednarodnih projektov,
- urejeno in stimulativno delovno okolje,
- možnost dolgoročnega sodelovanja.
PRIJAVA:
Vabimo vas, da na elektronski naslov [email protected] do 6. oktobra 2025 posredujete:
- življenjepis,
- motivacijsko pismo (v katerem na kratko predstavite svoje dosedanje izkušnje in interes za delo na CEP).