Končala se je EUSAIR komunikacijska akademija za mlade

Zaključil se je tretji del tridnevne EUSAIR komunikacijske akademije za mlade. Na Bledu so se nam od 24. do 26. oktobra 2022 pridružili mladi študenti in strokovnjaki iz različnih organizacij in držav. Osvojili so teoretično znanje s področja komuniciranja in digitalne komunikacije ter pridobili praktične veščine na teh področjih. Prišli so do spoznanja, da je kako komuniciramo največkrat tako pomembno (ali še bolj) kot kaj komuniciramo. Akademijo sta organizirala EUSAIR Facility Point Lead Partner in Center za evropsko prihodnost.

EUSAIR (Strategija EU za jadransko-jonsko regijo) je makroregionalna strategija, ki združuje 10 držav članic EU in držav, ki niso članice EU (Albanija, Bosna in Hercegovina, Črna gora, Grčija, Hrvaška, Italija, San Marino, Severna Makedonija, Slovenija in Srbija), in si prizadevajo najti skupne priložnosti in rešitve za izzive. Glavni cilj EUSAIR je spodbujati gospodarsko in družbeno blaginjo ter rast v regiji z izboljšanjem njene privlačnosti, konkurenčnosti in povezljivosti s poudarkom na trajnostnem turizmu, kakovosti okolja, povezovanju regije in modre rasti.

Modula III, zaključnega modula EUSAIR komunikacijske akademije za mlade, se je udeležilo 40 udeležencev iz 8 držav (Albanija, Bosna in Hercegovina, Hrvaška, Italija, Črna gora, Severna Makedonija, San Marino, Srbija, Slovenija).

Strokovnjaki, ki so prišli iz različnih držav, so na predavanjih in delavnicah predstavili temelje komuniciranja, razvoja digitalnih kampanj in trendov v digitalnem komuniciranju. Udeleženci so osvojili tudi osnove javnega nastopanja, grafičnega oblikovanja, mobilne fotografije in mobilne videografije. Končni cilj je bilo ustvariti digitalno komunikacijsko kampanjo na eno izmed tem EUSAIR. Udeleženci so bili razdeljeni v osem skupin in vsaka je imela pet članov. Skupine so morale ustvariti svojo kampanjo v manj kot petih urah! Ne glede na časovno omejitev so kampanje navdušile vladne komunikatorje in ključne izvajalce, ki so za zmagovalca izbrali modro ekipo.

Seveda pa so imeli vsi sodelujoči čas tudi za mreženje in povezovanje z drugimi vrstniki iz regije, ki delujejo na področju komuniciranja.